NataliaaLubczynska
Komentarze: 0
Krótki kod jest 5-6-cyfrowy numer telefonu, który służy do wysyłania i odbierania wiadomości tekstowych. Przy wyborze krótkiego kodu dla kampanii marketingowych SMS, masz dwie opcje, dedykowany krótki kod, albo wspólna krótkiego kodu. Chociaż oba rodzaje krótkich kodów wysyłać i odbierać wiadomości tekstowe, jest nieodłącznym problemem ze wspólną krótkich kodów, że marki muszą być świadomi.
Jaki jest wspólny krótki kod? Wspólna krótki kod jest 5-6-cyfrowy numer telefonu, który jest dzielony między wieloma markami. W celu dla wielu marek, aby wykorzystać ten sam krótki kod, każda marka musi wybrać własne słowa kluczowe unikalna SMS, która pozwala dostawcom SMS aby wiedzieć, które marki konsument stara się tekst wiadomości. Dedykowany krótki kod z drugiej strony jest 5-6-cyfrowy numer telefonu, który służy wyłącznie jednej marki, co oznacza, że kontrolują całą wykorzystanie tego krótkiego kodu.
W czym problem ze wspólną krótkich kodów? Problem ze wspólną krótkich kodów jest droga, że przewoźnicy bezprzewodowych czynienia z naruszeniami marketingowych SMS. Naruszenie zasad marketingu SMS może się zdarzyć, gdy używanie danego oznaczenia marki krótkiego kodu jest niezgodny albo CTIA krótki kod Rulebook lub zasad dostawcy usług bezprzewodowych. Gdy wystąpi naruszenie SMS marketing na wspólnej krótkiego kodu, zamiast zawieszania tylko marki, który został przyłapany na prowadzeniu naruszające zasady przewoźnicy bezprzewodowych zawiesi wszystkie wiadomości tekstowej na krótki kod
Dodaj komentarz